dlaczego lubię podróżować ?


Hei! W słuchawkach płynie muzyka, a ja piszę do Was post o tym, dlaczego tak bardzo kręci mnie podróżowanie. Chciałabym w przyszłości zwiedzić prawie cały świat. W następnym wpisie dowiecie się, gdzie zawitałabym z miłą chęcią. Teraz jednak tytułem wstępu... 
Byłam już w Holandii, Francji, Włoszech, Bułgarii, Chorwacji, Grecji, Tunezji, na Litwie, Sardynii i Skiathos. W każdym z tych miejsc zobaczyłam coś wyjątkowego. Gdybym miała zrobić ranking najlepszych miejsc, wyglądałby on mniej więcej tak:
Grecja - Ateny
Francja - Paryż
 Sardynia (Południowa)
Ciągle zastanawiam się dlaczego nadal nie zobaczyłam Rzymu, będąc już tyle razy we Włoszech. (smutna minka) Kocham patrzeć na coś nowego, na coś, czego nigdy wcześniej nie potrafiłabym sobie nawet wyobrazić. Uwielbiam chodzić po muzeach, słuchać przewodnika, czytać książki o danym miejscu, oglądać w internecie zdjęcia i myśleć czy faktycznie to tak bosko wygląda. Ciągle zastanawiam się jak? dlaczego? kiedy? I właśnie to mnie strasznie kręci. Zwiedzam muzeum i mam w głowie milion pytań na sekundę. Interesuje mnie wszystko co związane z wojnami, powstaniami, sławnymi osobami, zakładaniem miast, dawnymi wierzeniami ludów. Nawet nie wiecie jakie to może być fascynujące. Kiedy byłam w Atenach, myślałam, że się rozpłynę. Nie dość, że spełniło się moje największe marzenie, to jeszcze tyle zobaczyłam, dotknęłam i wysłuchałam. Podsumowując. Dlaczego jest to takie ekscytujące? 
  widzisz coś nowego
  wiesz już dlaczego, po co i kiedy
  cieszysz oko
  zabijasz czas 
poznajesz nowych ludzi 
 odpoczywasz, relaksujesz się 
próbujesz nowych potraw
obserwujesz zachowania i kulturę tubylców 

To moja najwieksza pasja<3


A co mi z tego całego podróżowania? Nic. Wspomnienia, pamiątki i trochę zdjęć. Ale co zobaczyłam, to moje. 

24 komentarze:

  1. Zdecydowanie się zgadzam, też kocham podróżować, odkrywać, dowiadywać się. Najbardziej kocham Paryż, staram się tam wracać co rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podróżowanie to przede wszystkim poznawanie innych kultur ;)


    www.littlecupofart.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podróżując masz szansę poznać kulturę i kraj innych narodów. :-)
    Zgodzę się również ze stwierdzeniem na końcu, że to co zobaczysz jest Twoje. :-)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga.
    www.monaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, to sporo miejsc już zwiedziłaś! Ja niestety nie miałam tego szczęścia i nie byłam poza granicami Polski, ale wierzę, że to się wkrótce zmieni :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o wylocie do Paryża <3

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci wyjazdów do tylu miejsc! :)
    Mi udało się jechać tylko do Niemczech ;)
    Pozdrawiam! :D
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że udało Ci się odwiedzić już tak wiele cudownych miejsc! Kocham podróże :) Wiążą się z nimi zawsze cudowne wspomnienia i poznanie czegoś nowego.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji uzyskasz na naszym blogu. ♥

    fiind-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie byłam nigdzie za granicą. No tylko byłam na Węgrzech. :)
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do siebie: http://madzia0608.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie miejsca musiały być bardzo interesujące. ♥
    Ja też lubię zwiedzać nowe miejsca.A ja byłam w...Czechach...i u Ciebie :D ;*
    Czekam na kolejny post:)
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ateny chciałabym zwiedzić tak jak ty :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę zwiedzenia tylu miejsc! Najbardziej Paryża i Holandii.
    I najważniejsze, że Ciebie "kręci" to zwiedzanie i jest to fascynujące.

    http://photographyearth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci zazdroszczę, że zwiedziłaś tyle miejsc. Bardzo bym chciała zwiedzić Francję <3

    Zapraszam do mnie,poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam podróże, no już masz na koncie sporo zwiedzonych miejsc :)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle świata już widziałaś, ja w porównaniu z Tobą nie byłam jeszcze nigdzie, ale pragnę to w przyszłości zmienić, ponieważ całkowicie utożsamiam się z tym, co napisałaś. Większość moich znajomych uważa, że słuchanie przewodnika to nuda, a mnie to fascynuje. Będąc nad morzem odwiedziłam muzeum V3 i wręcz chłonęłam słowa człowieka, który nas oprowadzał i opowiedział nam historię tej broni. No cóż, życzę Ci wszystkiego dobrego i jak najwięcej podróży. Pozdrawiam :*

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Również uwielbiam podróżować, nowe miejsca, ludzie, obyczaje, to jest to!
    http://colorful-tiger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię podróżować, jednak rzadko to robię - budżet mi na to nie pozwala. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. podróżowanie jest fajne, można poznawać nową kulturę, szkoda tylko, że drogie :/
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    poklikasz w linki?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  20. ja uwielbiam podrózowac, zwiedzac :) Pomogłabyś mi? Jeśli tylko masz czas i ochotę, poklikaj w poscie w linki : http://twoimioczami.blogspot.com/2015/08/pierwsza-wspolpraca-my-wishlist-with.html Z góry dziękuje:) a jeśli uważasz za spam - okej! Mimo wszystko zostawiam komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podczas wakacji w Polsce poruszałem się wynajętym samochodem, wynajem kamperów okazał się niesamowitym rozwiązaniem - polecam!

    OdpowiedzUsuń