Q & A

Siemanko, dzisiaj odpowiem na Wasze pytania, więc najpierw tytułem wstępu:

Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Na pewno był to impuls. Wcześniej miałam jednego bloga, ale przestał mi się podobać i rok później zaczęłam pisać tego - z dnia na dzień. I nie żałuję.

Co Cię inspiruje?
Jeśli chodzi o blog, inspiruję się obrazkami zamieszczonymi gdzieś w necie.

Jakie są Twoje sposoby na relaks?
Bardzo relaksujące jest dla mnie bieganie, ćwiczenia. Pilates

Co sądzisz o fałszywych osobach?
Jest ich na pęczki i nie ma się co nimi przejmować. Najlepiej trzymać się od nich z daleka.

Ile prowadzisz juz bloga?
Leci już szósty miesiąc. :)

Co sądzisz o internetowej przyjaźni/związkach na odległość? 
Myślę, że przyjaźń przez internet jest całkiem okej. Jednak związki to chyba coś innego. Fajnie jest mieć taką osobę blisko, trzeba mieć ją na wyciągnięcie ręki, żeby można było porozmawiać, przytulić się.

Podaj ulubione filmy.
Może uznacie, że jestem dziwna, ale uwielbiam filmy biograficzne.. Zacznijmy od tego, że jeśli mam oglądać film, to wiem, że tego nie zrobię, bo po prostu nie potrafię usiedzieć i strasznie mnie to nudzi. Dlatego oglądam tylko polskie komedie romantyczne i biografie. Więc:
Film o Lechu Wałęsie;
Film o Krzysztofie Kamilu Baczyńskim;
Film "Mój Biegun" o Jaśku Meli.
"Dlaczego nie", "Miłość na wybiegu". 
Ah, no i "The Duchess"

Co czujesz poznając nowe osoby?
Jest to zdecydowanie podekscytowanie i z racji tego, że jestem osobą  (uwaga) wstydliwą, czuję też strach i niepokój. 

Czy ufasz osobom szybko, czy po poznaniu ich bliżej? 
Niestety, ale bardzo szybko ufam ludziom. W zasadzie to też nie do końca tak jest. Jestem bardzo, bardzo ostrożna w tym co mówię i jak przy tych osobach się zachowuje. Jednak czasem jest tak, że bije od tej osoby "coś takiego" i wtedy mój instynkt mi podpowiada 'możesz jej zaufać'. 

Jaka jest Twoja ulubiona herbata?
Minutka o smaku opuncji z pigwą.

Twoje trzy postanowienia na nowy rok szkolny to...
> być systematyczna 
> brać dzielny udział w korkach 
> nacisnąć na języki, uczyć się hiszpańskiego na sto procent 

Z kim wybrałabyś życie na bezludnej wyspie?
Takich osób jest mnóstwo, jednak jeśli mam zabrać znajomych to: Adaś, Julcia, Walczi, Pier, Skoczi. I chyba Łukawska, bo byłoby zabawnie.

Jaką chwilę nazwałabyś najpiękniejszą w swoim życiu? 
Nie mam zielonego pojęcia. Jeszcze nie przeżyłam chyba czegoś takiego. Jednak jeśli musiałabym teraz coś wybrać, to będzie to chwila kiedy spełniłam swoje marzenie i zwiedziłam Ateny oraz moment kiedy mój brat został mistrzem Polski w gimnastyce sportowej. 

Czy Tobie kiedykolwiek kończy się energia? 
Nie. :D 
Chociaż mój kolega zobaczył mnie w momencie, gdy przytulam się do Adasia i powiedział "co? ładujesz się?". Więc może jednak.

Jedziesz gdzieś z Adasiem na wakacje? Jak tak to gdzie, jak nie to dlaczego? 
Tak pewnie,  jedziemy na tydzień na Malediwy. A tak serio, to już widzę minę mojego Taty kiedy mówię mu, że jadę z Adasiem na wakacje, HAHA. Palpitacja serca gwarantowana! 

Czy całowałaś się kiedyś z dziewczyną? (fuuuu)
Nigdy tego nie robiłam, poza buziakami w usta. (co może wydawać się słodkie)

Czy lubisz słodycze? 
A kto ich nie lubi? 

Co Cię najbardziej drażni w ludziach? 
Nie będę pisać, że jacy to są fałszywi i tak dalej. Na potęgę drażnią mnie ludzie aspołeczni, którym wiecznie się nic nie podoba, oni  nie będą nigdzie jeździć (bo po co), oni nie będą robić tego co wszyscy  i w ogóle im się nic nie opłaca. Grr.

Dlaczego wybrałaś właśnie KENa? 
Od małego chciałam uczyć się w Medyku, ponieważ myślałam, że kształcą się tam młodzi lekarze i w zasadzie znałam tylko tę szkołę. Wszyscy moi znajomi od dobrych trzech lat wybierają właśnie Medyka, więc stworzyła się tam druga 'gimbaza'. Bardzo chciałam wybrać szkołę gdzie odetnę się od starych znajomych. To na pewno dobrze mi zrobi. Nikt z kolegów nie wybrał tej szkoły, co było pierwszym powodem. Dwa - jest to szkoła z renomą i tradycją.Trzy - kiedy przyszłam tam na dni otwarte, od razu poczułam tę świetną atmosferę. Wtedy wiedziałam już, że to jest to. 

Ulubiony kolor? 
Pudrowy róż. (Dla kochanej płci brzydkiej -jest to kolor, którym mam pomalowane paznokcie na zdjęciu (ewentualnie kolor pytań)) 

Jak najbardziej lubisz spędzać wolny czas?
Lubię oglądać telewizję, blogować, śpiewać, ćwiczyć i chodzić na zakupy.

Czy wsiadłabyś do samochodu marki Skoda?
Hahahaha, muszę Ci Paweł powiedzieć, że mój znajomy odwoził mnie takim samochodem do domu i to całkiem niedawno. Ale samochód był czerwony, więc mu wybaczam! Albo wybaczam sobie? Dobra, nie wiem komu wybaczam, w każdym bądź razie to robię.

Lubisz grać w gry komputerowe?
Nie lubię, nie mam, nie gram.

Lubisz eleganckich facetów, czy raczej "luźno ubranych"?
Jeeeju, uwielbiam elegantów. 



20 komentarzy:

  1. Był czas, w którym również ćwiczyłam pilates. Film "Mój biegun" faktycznie piękny, a to, że lubisz filmy biograficzne pod żadnym pozorem nie czyni Cię dziwną. Co do kobiet, które robią z siebie facetów... również znam dwie takie osoby i ich obnoszenie się z tym, sposób bycia mnie porażają. Okej, przy pierwszym spotkaniu mimo tego, że przeszkadzało mi to bardzo nie skreśliłam ich, starałam się tolerować, ale z każdym kolejnym spotkaniem coraz mniej miałam do nich szacunku. Ciekawe odpowiedzi, choć trochę ich jest :) Pozdrawiam.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O tez mam znajomą ktora nosi sie jak facet !
    mam to samo zdanie !

    Zapraszam do mnie !
    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udzieliłaś bardzo ciekawych odpowiedzi.
    Kiedyś wyglądałam jak facet bo miałam krótkie włosy. W dodatku ubierałam się luźno. Dziś zostały tylko czarne koszulki i glany a włosy urosły :)

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię herbatę z pigwą, świetne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi :)
    Oglądałam film 'Miłość na wybiegu' i bardzo mi się spodobał!
    Pozdrawiam
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak weszłam na bloga aż mi się tak miło zrobiło, hah. Strasznie słodki, piękny, delikatny, podoba mi się to! co do posta, ciekawie odpowiadasz. :) http://cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. herbatka z pigwą jest pyszna :) jeżeli chodzi o sposoby na relaks, to ja sama dodałabym jeszcze seriale i byłoby idealnie:)

    www.littlecupofart.pl - blog o modzie,sztuce i kulturze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sposoby na bycie szczesliwa ambitne, ciekawe trzeba przyznac :D
    pozdrawiamy :*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Herbata z pigwą? Nie próbowałam,muszę spróbować! Ciekawe odpowiedzi. Design piękny.
    Zapraszam do mnie. :) http://ciemnyskrawek.blogspot.com/2015/07/my-life-facts-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie piłam herbaty z pigwą,kiedyś muszę spróbować
    http://patrycjaolech.blogspot.com/ zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę spróbować tej herbaty z pigwą :) W wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. super post lubię takie czytać
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja nie piłam dzisiaj herbaty z PIGWĄ tylko pyszną żurawinową o ile się nie mylę - i to u Was ;* swietne odpowiedzi na bardzo ciekawe pytania! Najbardziej zaintrygowała mnie SKODA! 'Wcześniej miałam jednego bloga, ale przestał mi się podobać' -ah, ten 'dream'...:) Cudowny post, juz Ci cos na ten temat pisalam!
    Bezludna wyspa ze Skoczi? Już to widzę - pełno rozmazanych zdjęć na tle przecieradła!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się co do tych papierosów u dziewczyn, to strasznie mnie obrzydza. Szkoda pieniędzy na te szlugi. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne odpowiedzi!Super blog ;D
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Naucz mnie to też moja ulubiona piosenka teraz ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe odpowiedzi :) Też nie gram w żadne gry komputerowe :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Ci pięknie za słowa wsparcia i otuchy!
    Postanowiłam - zostaję na blogu, bo jak można się pozbyć czegoś co się kocha?

    Całuję i zapraszam do siebie:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie! Nawet nie wiesz jak bardzo, bardzo się ciesze :)

      Usuń