60. dla drugiej połówki


Lody bananowe z dodatkiem kakao i lody truskawkowe podane z makiem



Składniki: 
lody bananowe:                              lody truskawkowe:
dwa wielkie banany                             450g truskawek 
duży jogurt naturalny                 duży jogurt naturalny
kakao                                                                     mak
                                                          cukier trzcinowy 
                                                      (na oko, do smaku)

my sweet recipe 

Jogurt zblendowałam z owocami. Mroziłam 1,5 godziny. Podawałam z kakao i makiem. 


Miśki, Miłosnych Walentynek!

11 komentarzy:

  1. Zimą może nie, ale latem często robiłam takie lody - lepsze jak kupne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lody i mogę jeść o każdej porze roku. Pyszne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsze! ja lubię też same musy bez dodatku nabiału, którego teraz używam. Obecnie rzadko robię takie paćki bo wolę coś ciepłego ale latem blender idzie w ruch każdego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To zabawne, ale ja właśnie zimą najbardziej lubię jeść lody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham takie smakołyki, pyszne, zdrowe i szybkie w przygotowaniu. Szczególnie uwielbiam wersję bananową - jest dla mnie obłędna ! Super pyszności <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Także tak przygotowuję te lody, czyli najpierw blenduję a później mrożę :) Blender chociaż się nie męczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny słodki prezent zrobiony z miłością :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej z chęcią wypiłabym coś takiego w wersji wegańskiej! :)

    OdpowiedzUsuń