69. Gdańsk


Mini serniczki drożdżóweczki z jagodami, jabłkiem i gruszką



Składniki:
250 gram twarogu
2 łyżki mąki jaglanej
łyżka mąki kukurydzianej
łyżeczka proszku do pieczenia 
łyżka miodu 
jagody
gruszka
jabłko

Wszystko zblendowałam, nałożyłam łyżka na papier do pieczenia i powkładałam owocki. Piekłam 20 minut w 180 stopniach. 

Gdańsk 


Tak jak obiecałam w ostatnim poście opowiem Wam troszeczkę o moim drugim tygodniu kwietnia. A właściwie trzecim, bo w drugim były Święta. Słyszeliście już o mojej Olimpiadzie i o tym, jak dużo się uczyłam itd.. Mój wyjazd jest z tym bardzo związany, ponieważ to właśnie była nagroda za zwycięstwo. Najlepsze jest to, że jechałam w ciemno :D Nie znałam nauczycielki, chłopaków, nie wiedziałam gdzie i z kim będę mieszkać. Wiedziałam tylko, ze do Gdańska. Dopiero na dworcu poznałam sie z kolegami i Panią Nauczycielka. Iii powiem Wam, ze drużyne mam pierwsza klasa! Po podróży wchodziłam do pokoju i nie wiedziałam czy ktoś tam już jest, czy nie. Wyobraźcie sobie jak sie czułam. Na szczęście nikogo nie było, dopiero po kolacji poznałam sie z dziewczynami z Rzeszowa. Pózniej wydawało mi się, ze otaczają mnie same kujonki, ale nie. Zaczęliśmy sie poznawać, wieczorami integrować w pokojach (if you know what I mean :D ). Przekonałam sie, ze nie jest to stado nerdów, tylko ludzie niezwykle inteligentni, oczytani i zafascynowani historią. Taka nasza peerelowska elita z całej Polski. Oczywiście odwiedziłam miejsca o których sie uczyłam i to było mega frajdą. Nie mogę sie doczekać czerwca, wtedy mamy finał! Ten wyjazd to wspaniałe doświadczenie! 




nathalietravels

9 komentarzy:

  1. Mini drożdżóweczki wyglądają pysznie :)
    Zdjęcia Gdańska przepiękne :) Moje ukochane miasto <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdańsk jest piękny, moje miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdańsk jest cudny, bardzo lubię to miasto :))
    A bułeczki zachęcają do wypróbowania przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, a przepis chętnie wypróbuję :D Takie konkursowe wyjazdy znam jedynie z opowieści, ale zazwyczaj okazywało się, że ci ludzie byli bardzo fajni i moi znajomi miło z nimi spędzali czas :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Gdańsk, i morze <3 ale miałaś pogodę super! Choć pewnie chłodno, ale ze słońcem :)
    mmm.. drożdżówki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Drożdżóweczki mają w sobie to co najlepsze :D
    Oj znamy dobrze takie integracja :D :D :D Trzymamy kciuki za finał :P

    Zapraszamy do nas na prosty KONKURS ze smaczną wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste i pyszne drożdżóweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszne drożdżówki :D
    Gdańsk jak zawsze piękny. Chętnie bym sobie pospacerowała ul. Długą lub po plaży, niestety obecnie jestem na drugim końcu Polski i bliżej mi do gór ;) Ale żeby nie było to góry też bardzo lubię ;D

    OdpowiedzUsuń