70. ośmiodniowa majówka


Zapiekana owsianka z gruszką i wiórkami kokosowymi 



Składniki: 
5 łyżek płatków owsianych
pół szklanki mleka 
gruszka
cynamon
jajko
łyżka wiórków kokosowych 

Płatki zalewam mlekiem i czekam aż wchłoną płyn. Gruszkę kroje, wrzucam do płatków, dodaje cynamon i zółtko, mieszam. Białko ubijam i wsypuję do niego wiórki kokosowe. Owsiankę wlewam do kokilki i polewam białkiem. Piekę ok. 25/30 minut w 200 stopniach. 

~ a mi we wtorek skończyła się majówka, trwała 8 dni i była bardzo przyjemna, dużo spałam, gotowałam  (czego efekty możecie oglądać tutaj) no i zaliczyłam wesele! 

Jak Wasza majówka? 

9 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo apetycznie :) Ta gruszka i wiórki na pewno smakują rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wesela :D i pieczone owsianki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko dorwę się do piekarnika to robię taką owsiankę! ^^ U mnie majówka podobnie - dużo gotowania, spania oraz uroczystość rodzinna, ale moja majówka przedłużyła się do 14 dni, bo zrobiłam sobie dodatkowe wolne na uczelni xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale smakowicie zapieczona :)
    Ja na jutro upiekłam owsiankę z rabarbarem, wygląda podobnie z wierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajć szkoda, że tak rzadko mamy dostęp do piekarnika :D Ale byśmy miały wypasione śniadanie :D
    Nasza majówka upłynęła pod znakiem pisania pracy mgr :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna owsianka :) Uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń