72. miłość w miseczce


Budyń jabłkowy z chia i migdałami 



Składniki:
jabłko 
szklanka mleka
cynamon
żółtko 
kopiata łyżka mąki kukurydzianej
miód 

Jabłko obrałam i zblendowałam (można zetrzeć). Wrzuciłam do garnka i zalałam 3/4 szklanki mleka, dodałam miód, cynamon i zagotowałam. W szklance z mlekiem mieszałam żółtko i mąkę do uzyskania jednolitej konsystencji. Wlałam do garnka i mieszałam do uzyskania konsystencji budyniu. 

To jest pierwsze (!) śniadanie, które "trzymało mnie" długo. Jakieś 5 godzin, naprawdę.. 

P.s. Jakby co, to nie jem takich czekoladowych chrupkow, ale nie mogłam sie powstrzymać, bo były takie urocze. 

4 komentarze:

  1. Mnie by na pewno długo nie trzymało, ale każdy organizm jest inny :D W każdym razie fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie :) Smacznie, zdrowo i pożywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i to się nazywa miseczka dobroci :D
    Te chrupki super tu pasują :D

    Przypominamy, że u nas do jutra trwa konkurs :) Wystarczy podesłać zdjęcie dania/deseru, który świetnie smakowałby z waflami Siejeje :) Będzie nam miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jabłko niestety nie dla mnie, mam uczulenie :( ale wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń